Istraživači Univerziteta u Pensilvaniji su, analizom članaka objavljenih na web stranicama NY Times-a, ustanovili osobine članaka koje korisnici najčešće prosljeđuju svojim prijateljima.
Insipirativni i pozitivni članci koji izazivaju iznenađenje i čuđenje češće se prosljeđuju nego oni negativni, a duži tekstovi koji potiču na razmišljanje su često popularniji među nego oni kraći. Naučni članci i korisni savjeti se češće prosljeđuju prijateljima nego oni iz drugih kategorija.
Ovo su neki od rezultata šestomjesečne analize najpopularnijih članaka na web stranicama New York Timesa. Istraživanje, bazirano na kombinaciji algoritama i ocjena korisnika, je sprovela grupa naučnika Univerziteta u Pensilvaniji. Ustanovljeno je da korisnici weba prosljeđuju članke iz nekoliko razloga: kada žele podijeliti korisne savjete, pokazati da su dobro informirani i izazvati čuđenje.
Tags:istraživanja,nauka,otkrića,
web stranica,istraživanje,novosti,naučni članci na web stranicama
No comments:
Post a Comment